19.07.2010

heh bak şimdi.söyleyeceklerim var.lys sonuçları falan açıklandı şimdi güncel olalım biraz.bu konuyla ilgili çok irite olduğum bir durumu paylaşmak istiyorum sizinle.
sonuçların açıklandığı sabah utku'nun 80. olduğu haberiyle uyandırıldım.bildiğin 80(seksen) evet.türkiye 80.si beyle.aradım keretayı hemen.adam her gün sekseninci oluyormuşçasına soğukkanlıydı.heyecandan çığlık atan bendim konuşma süresi boyunca.
kapadık telefonu kalktım bilgisayar açtım her tatil çocuğunun yaptığı gibi.baktım feysbığa utku sonuçlar açıklandıktan yarım saat sonra falan *komik vidyo* paylaşıp çıkmış.en ufak bir ben sekseninciyim ulan olsun bi bişey olsun.yok işte.anladınız ne demek istediğimi.
öte yandan sıtatüslerle duvarımı dolduranlarsa "iddaa ediyorum arkadaş listemde benden düşük alan yoktur","burda bisürü puan var hepsi mi benim lan"mış bilmemneymiş.hep böyle.
şimdi bi düşünelim.ben bu aktiviteyi yaptım evet.oturdum,işim gücüm yok çünkü benim oturup düşünüyorum ben,düşündüm ve sinirlendim.
evet.siz de biraz düşünün de sinirlenin azıcık.böyle sakin sakin nereye kadar.
bağlayamama ve bağlanamama problemim olduğunu da şu güzelim girdinin giriş gelişme ve sonuç bölümüyle göstermiş oldum.sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder