12.06.2010

son yazdığım kayıttan beri neler olmuş yaa. tamam, ben de başıboş bırakmak istemezdim sevgili blogumu ama şartlar öyle gerektirdi be sevgili okur. tabi hala sevgili bir okurumuz varsa. neyse efenim ben yokken blogger kendini yenilemiş, bir de yorum yazmaya yeltenirken karşıma çıktı da, sırf doğrulamak için bana yazdırdığı "bloslö" kelimesini asla unutamayacağım. hani yorumun nerede, koskoca sayfada bir tane yorumun yok allahın cezası diyenlere de çok ama çok utanarak şifremi unuttuğumu söylemek zorundayım. gerçekten, resmen, "şifremi unuttum" linkine tıklamak zorunda kaldım yaa. çok utanç verici. gözlerimden bir damla yaş geldi. şifresini unuttu diye bir damla dahi olsa yaş dökmek büyük bir mesele bence. neyse, yazacağım. artık eski formuma geri döneceğim. özür kaydım burada noktalanırken küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden öpüyorum. hadi çüzenzi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder