21.04.2010



Bu diziyi Ian Somerhalder -dizideki adıyla Damon Salvatore olur kendisi- için izlemediğime ikna olmaya çalışırken düşündüm de; neden öyle diyorsun ki özge dedim, adam hem çok iyi oynuyor, hem İNANILMAZ karizmatik, hem de mimiklerine hayran olmamak elde değil ki. mavi gözlü adamları pek sevmem, açık konuşayım şimdi. mavi göz iticidir bana göre, üstelik aklıma Binbir Gece denen dizideki o pörtlek gözlü adamı getiriyor mavi göz, allah kahretsin ki Ian Somerhalder'la o adamı aynı paragraf içine aldım. ama bu adamdaki göz, göz değil. farklı bir boyuta açılan bir kapı gibi. yanlış da anlaşılmasın, "çok yahuşuhlu pepeqim yhaa"ya getirmek için söylemiyorum bunları. o gözün hakkını veriyor yahu, adam yakışıklı işte. yakışıklılıkla yetenek bir araya gelince ben ben olmaktan çıkarım. bu böyle biline.

ha diziye gelince, birkaç ama sadece birkaç boktan yanı var evet. ama çoğu vampir işine göre oldukça iyi kaçıyor bence. (True Blood bahis dışıdır) garip mimikli kıza rağmen izlenebilitesi mevcut, çok boş vaktiniz varsa tavsiye ederim. en azından bir göz gezdirin derim.

son olarak da DAMON BENİM GAMLI YASLI GÖNLÜME.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder